dimarts, 21 de desembre del 2010

aquí és nadal (i estic content!)

Falten 3 dies pel dia 24. Alguns comencen les vacances, alguns comencen a estudiar a fons pels examens, alguns marxen fora, d'altres es queden, tothom va de cul comprant regals d'última hora,... Comença el Nadal.

Hi ha un grup de Facebook que diu: "a los 7 años kontaba los dia para navidad y ahora ni me habia dao kuenta k la otra semana es navidad" (escrit així, textualment, coses de les noves tecnologies). Jo no crec que sigui tant que ens fem grans (que també) i amb l'edat es perd la il·lusió -ja ho comentava l'altre dia-, sinó que l'arribada del Nadal es progressiva. Primer arriben les primeres boles, després els arbres i els llumets, més endavant els pessebres i els tions, i les nadales. I és que abans el Nadal anava lligat a unes dates estrictament lligades a la història del naixament de Jesus, ara el Nadal comença quan ho decideixen els comerços. Però a mi ja em va bé!! M'agraden les nadales (com més cutre sigui la lletra, millor... FUM FUM FUM!!!), les boles gegants i els arbres encara més gegants, els llumets que fan les tardes fredes d'hivern (avui comença l'hivern!!!) una mica més agradables...

No queda modern dir que m'agrada el Nadal, però deixeu de ser crítics ni que sigui per pocs dies amb el consumisme que ho embolcalla tot i deixeu-vos endur per l'esperit nadalenc... VISCA EL NADAL!!!!


Us deixo la nadala de TV3 símptoma que definitivament realment tenim el Nadal a sobre... tot i que no hi hagin panderetes ni nens cantant... però la Pegatina mola!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada