dimecres, 29 de desembre del 2010

Tira pa'lante nooo?

És una merda que l'any s'acabi a l'hivern. El temps se'm fica al cos i al cap, i no em deixa pensar objectivament. És per això que cada any, quan s'acaba l'any, acabo fent valoracions pessimistes, o valorant només el que va passar entre el juny i el setembre. Per tant (avís per a navegants) no feu gaire cas de les meves valoracions de l'any, segurament l'any ha estat molt millor del que dic que ha estat.

La sensació que tinc ara mateix, és que si el 2009 va ser un any de creixament, d'evolució, el 2010 ha estat tot el contrari: decreixament, involució. Massa llavors i massa poques flors. Si el 2009 va ser un any d'obrir portes, aquest any les he tancat gairebé totes. El 2009 em fa la sensació que va ser gran (tot i que, pensant-ho fredament només se'n salva l'estiu... però quin estiu!!!); en canvi, del 2010 tinc la sensació que se m'ha fet poca cosa, però en realitat ha estat ben farcit d'anècdotes, aventures, gent nova, retrobaments i comiats, i una carrera acabada, que no està gens malament!!!

D'aquest any em quedo amb totes les nits de concerts (del primer -Manel a Verges el 3 de gener-, al darrere -Orquestra Di-Versiones a la Mirona el 18 de desembre-); la mega nevada del març i la setmana sense llum (una aventura que sens dubte mai dels mais oblidaré) i l'incendi de Vilopriu; la nit que vem cantar al karaoke, el rodatge del videoclip de l'Orquestra Di-Versiones, la revetlla de Sant Joan, els carnavals d'estiu i d'hivern; el mini-stage a Roses, les Fires de Girona, el dia que vaig canviar un bed&breakfast per un Jean Luc i les nits més felices de l'any :)





para muestra, un botón...
alguns d'aquests millors moments de l'any en fotos
 

En definitiva, un any queda enrere i en comença un de nou. Ple de bons propòsits, objectius, i plans que segurament al final de l'any quedaran en no-res, com sempre passa. Però el que està clar és que aquest any començaré des de 0 de veritat. A tope!!






I el millor de l'any segons l'APM?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada