divendres, 6 de maig del 2011

Curt i musical

1. SPOTIFY:

Des de principis de mes, han canviat l'spotify. Ho anunciaven en diferents diaris des de fa dies. El pànic es va extendre com una plaga. 10 hores de música només!! Però el que fa més pànic és poder escoltar només 5 vegades una cançó. I després què? Jo, per si de cas, encara no he engegat l'spotify des de llavors, per por de que se m'esgotin els minuts només triant la cançó que vull escoltar. La culpa és de les discogràfiques, i la solució la pirateria. Jo que encara de tant en tant em compro algun disc original, cada vegada en compraré menys des que vaig descobrir el portal http://www.compartim.cat/ on hi ha totes les novetats discogràfiques en català per descarregar gratuïtament. Tot i que no cal ser tant radical (hi ha una pàgina de Facebook que es diu "Spotify tu antes molabas" on es poden veure diferents alternatives per escoltar música on-line i gratis).



2. ENTRE MASSA I MASSA POC:

Els Sopa de Cabra avui venen entrades pel 3r Sant Jordi. No sé com està el tema de venda d'entrades, però no crec que triguin molt en esgotar-se. Com en les altres ocasions. Mentrestant, molt lluny d'aquest bany de masses, artistes (d'un cert renom, no estic parlant d'un pringat que comença), com en Joan Masdéu (ex-whiskyn's amb disc nou sota el braç) ha de suspendre un concert a Girona per poc públic. El concert havia de començar a les 23h. Varem presentar-nos allà a menys 10, no es veien rastres de vida al voltant de la sala. A les 23:30h es va presentar l'artista en questió i va dir que començarien a les 00h. A les 00.15 varem tornar-hi i ens van comunicar que el concert se supenia. Després de perdre 1 hora i mitja, passar fred en una nit massa freda per ser abril, varem tornar a casa sense concert i sense haver vist el Polònia.



3. CATALANS DE L'ANY

Estava contenta. Entre els 3 primers classificats al Premi Català de l'Any que organitza el Periódico de Catalunya i TV3 hi havia un dels grups que més m'agraden i que sens dubte van ser els grans triumfadors l'any passat. Sí, sí, estic parlant dels Amics de les Arts. Però fa uns dies que han baixat a la classificació i van cinquens. Jo crec que s'ho mereixen més que ningú, i també penso que ja està bé que sempre guanyin els del Barça, que cansinos!!! És per tot això que us demano que voteu per fer que quedin entre els 3 primers!!! Podeu votar cada 24 hores i a més entrereu en el sorteig d'un super viatge a Lanzarote!!!

VOTAR EL PREMI CATALÀ DE L'ANY!!!



4. FESTA MAJOR DE VILABLAREIX

Avui comença la festa del meu poble. Us deixo el cartell i el programa... Si a algú li interessa venir, serà divertit! :)

Cliqueu aqui per veure el programa en format PDF :)
























5. MINUTOS MUSICALES

Us deixo amb els minutos musicales d'Antònia Font per encarar el cap de setmana!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada